Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | STAAT | BTW | MERIDIAN | PANO | HUD | SOFT-CLOSE | ELEK.TREKHAAK |
€ 137.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 05-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.033 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-322-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P460e Dynamic HSE PHEV | STAAT | BTW | MERIDIAN | PANO | HUD | SOFT-CLOSE | ELEK.TREKHAAK |
€ 137.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.033 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-322-PX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 338 kW (460 PK)
Vermogen elektromotor(en): 106 kW (144 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 38 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 7.5 kW
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.730 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 31.8 kWh
Een keurige auto, dat is deze Land Rover Range Rover Sport. Het is een auto die 15.033 kilometer heeft gelopen, de onderhoudshistorie is bekend. Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Land Rover Range Rover Sport combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Deze auto levert de ultieme rijervaring met eersteklas functies zoals stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur. Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. Ook is de auto voorzien van: 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en elektrisch verstelbare achterbank.
Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om uw reis comfortabel en veilig te maken. Met de 360 graden camera op deze auto wordt parkeren in smalle parkeerplekken een makkie dankzij het optimale zicht dat het apparaat levert. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Voor wie hoge eisen stelt aan geluid en akoestiek, is deze auto voorzien van een high performance audiosysteem. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Ook is de Land Rover uitgerust met: achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.
In de Land Rover Range Rover Spo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!