Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 S/C 510 pk Navigatie | Parkeercamera | Harman Kardon | 20 inch | Keyless
€ 34.950,-
Bouwjaar | 15-06-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 5.0 V8 S/C 510 pk Navigatie | Parkeercamera | Harman Kardon | 20 inch | Keyless
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.214 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.999 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Welmans Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Baarnsche dijk 3 |
Postcode | 3741 LN |
Plaats | Baarn |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 3031383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.welmansautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2009 - jul. 2013
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 88 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 2.590 kg
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Stoere Range Rover Sport 5.0 V8 Supercharged met 510 pk in een tijdloze zwart/zwarte kleurstelling. Deze Range Rover van de laatste serie van de L320 heeft naast zijn moderne LED-verlichting rondom ook het vernieuwde dashboard, infotainment en stoelen. Onder de motorkap huist de moderne 5.0 Supercharged motor, de beste en meest verfijnde krachtbron die in deze generatie (en z'n opvolger) is geleverd. Onderhuids deelt deze laatste serie al veel componenten met zijn opvolger; de L494. Uiteraard is de historie volledig gedocumenteerd, is 'ie recent geserviced en technisch nagekeken bij de Land Rover Specialist.
Deze Supercharged HSE is voorzien van de volgende fabrieksopties:
- Xenon verlichting
- Navigatiesysteem
- Stoelverwarming voor- en achterin
- Luchtvering
- Parkeercamera
- Parkeersensoren rondom
- Elektrisch verstelbare voorstoelen
- Harman en Kardon audiosysteem
- Climate control
- Cruise control
- Achteruitrijdcamera
- Keyless entry
- Privacyglas achter (origineel Land Rover)
- 20 inch lichtmetalen velgen (in nieuwstaat)
Kortom een prachtige Range Rover Sport met begerenswaardige 510 Pk Supercharged motor en de juiste fabrieksopties.
= Bedrijfsinformatie =
Let op: Voor de beste klantbeleving zijn wij uitsluitend op afspraak geopend. Voorkom dat u moet wachten of voor een dichte deur staat en bel ons voorafgaand aan uw showroombezoek.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!