Land Rover Range Rover Sport 3.0 TdV6 HSE EXPORT PRICE/motor kapot
€ 4.500,-
Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.365 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-KRP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.365 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 49-KRP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A2 Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksstraatweg 248 |
Postcode | 3634 AN |
Plaats | Loenersloot |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21469688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a2automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.480 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 899 - € 946 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 500): A2 EXTRA AFLEVERPAKKET: Bij A2 Automotive kunt u kiezen voor een A2 Extra Afleverpakket.
Dit afleverpakket bevat: APK minimaal 6 maanden, Professionele poetsbeurt en reiniging, RDW Tellerrapport, Tenaamstelling, € 50,00 brandstof
MOTOR KAPOT/BROKEN ENGINE/MOTOR KAPUT, rijdt en draait wel gewoon (waarschijnlijk krukas)!!! Nederlands geleverde Range Rover Sport 3.0TDV6 uit 2010 met origineel 219dkm NAP! De auto is volledig gedocumenteerd en rijkelijk uitgerust met afneembare trekhaak, open dak, achteruit rij camera, volledig lederen en elektrisch interieur en ga zo maar door! De rest BPM is € 2.400,00! € 4.500,00 is de EXPORT prijs, Nederlandse prijs is € 6.900,00!!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom op de website van A2 Automotive Loenersloot. Ik ben Gert Heil, oud IVA student en een gepassioneerd autoliefhebber die zijn auto's presenteert op deze website. Ik heb een voorkeur voor Duitse auto's 'op leeftijd' maar schuw ook een Jaguar niet. Hier vind je eigenlijk alleen maar auto's waar ik zelf ook mee zou willen rijden. Voordat een auto in de voorraad komt ondergaat hij een 'intake' in onze eigen werkplaats in Loenersloot. Zo weet ik altijd dat de auto die ik jou verkoop technisch in orde is. Ik presenteer mijn auto's aan de Rijksstraatweg 248 in Loenersloot met eigen werkplaats en prettige plek voor een kopje koffie, ijs en andere lekkernijen. Om je zo goed mogelijk te bedienen werk ik uitsluitend op afspraak. Ik kan dan ruim de tijd nemen om de auto van jouw keuze aan je te presenteren. Tot snel, in Loenersloot! Gert Heil
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!