Land Rover Range Rover Sport 3.0 P510e First Edition | VOL | MASSAGE | HUD | 360 | 4WIELSTURING | MEMORY | STOELVERKOELING |
€ 144.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.683 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 P510e First Edition | VOL | MASSAGE | HUD | 360 | 4WIELSTURING | MEMORY | STOELVERKOELING |
€ 144.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 23.683 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023
Modelcode: L461
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 375 kW (510 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 242 km/u
Accu: 38 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 7.5 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit/Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 20 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Land Rover Range Rover Sport heeft 23683 kilometer gelopen. Een krachtige zescilinder benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. We nemen u in gedachten even mee. Stop uw bagage moeiteloos achterin dankzij de elektrisch bediende achterklep, neem plaats achter het stuur en zie meteen het luxe lederen interieur. Even het elektrisch bediende glazen panorama dak open en rijden maar! De handen worden snel opgewarmd dankzij de stuurverwarming en het lichaam blijft aangenaam warm door de stoelverwarming met massagefunctie en verwarmbare achterbank. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: LED-koplampen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-achterlichten.
U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. De 360 graden camera op deze auto biedt u een volledig, panoramisch zicht op de omgeving. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. De high-end technologie van het high performance audiosysteem staat garant voor geluid van het hoogste niveau. Er is geen bestemming die het aanwezige full map navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! En dan is deze auto ook nog eens voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.
De Land Rover Range Rover Sport is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Altijd uw blik op de weg: met de head-up display hoeft u geen mom
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!