Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic 23 INCH OVERFINCH LOOK

€ 47.950,-

Bouwjaar 04-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.937 km
Deuren 5
Kenteken X-492-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic 23 INCH OVERFINCH LOOK


€ 47.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.937 km
Deuren 5
Kenteken X-492-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 297 kW (405 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 51 km (41 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.439 kg
Laadvermogen: 761 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Land Rover Range Rover Sport die 147937 kilometer op de teller heeft staan. Het is een hybride (41KM volledig elektrisch), daardoor is de auto zuinig met brandstof. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Iedere oneffenheid in de weg wordt geëlimineerd door de uitstekende luchtvering. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. De kwaliteit van de matrix LED-verlichting geeft het gevoel dat u bij daglicht rijdt. In deze Land Rover profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelbare stuurkolom, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten inclusief ledline van links naar rechts op de achterkep, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.

Nooit meer beslagen ramen of ramen krabben. Met deze auto bent u altijd klaar voor de winter dankzij de standkachel. Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. De auto's van vandaag rijden niet alleen subliem, maar luisteren ook goed. Via een speciale app kunt u overal diverse functies controleren en de status van de auto inzien. U bent in deze Land Rover ook voorzien van premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, regensensor en cruise control.

Zoals u mag verwachten van deze Land Rover Range Rover Sport is hij uitgerust met een reeks aan actieve veilighei

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie