Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.053 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-133-DS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.053 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-133-DS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsale-Maarssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Positronweg 10a |
Postcode | 3542 AZ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Wielbasis: 240 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.400 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Deze Kia Picanto komt uit 2020, werd geleverd van 01-01-2019 tot 31-12-2019 en kostte toen € 16.210,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2020 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 49 kW (67 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 161 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,4 liter per 100 km en hij weegt 835 kg. De APK is geldig tot 31-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.
Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten
Wij kunnen ook voor u een financiering regelen
Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00
Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.
Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!