Bouwjaar | 15-06-1995 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.322 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | LP-PF-12 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.960 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-1995 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.322 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | LP-PF-12 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.960 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bema Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamseweg 151 |
Postcode | 3812 RR |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53165574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bemaautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1997 - 2001
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.509 kg
Laadvermogen: 701 kg
GVW: 2.210 kg
Max. trekgewicht: 3.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Henri en Herman Exclusive is met ingang van maart 2021 verder gegaan als Bema Automotive. Dat is een label dat is ontstaan in 1982 toen Willem de Vries de aandelen kocht van Piet Nefkens van Automobielbedrijf Henri Nefkens BV. De toenmalige BV van de Vries heette toen Bema en die naam hebben we weer ingevoerd als onze nieuwe handelsnaam . Sinds 2010 voeren we naast Opel tevens het importschap van Cadillac en Corvette in Nederland. De laatste 10 jaar mocht Henri en Herman Exclusive (voorheen Nefkens GM) namens GM de distributie verzorgen van deze echte Amerikaanse topproducten in Nederland. Helaas is er door de strengere milieueisen in Europa een versobering van het aanbod van modellen doorgevoerd. Op dit moment lijkt het erop dat we alleen de Cadillac XT4, de Cadillac Escalade en op kleine schaal de Corvette C8 zullen krijgen (2021). Daarom hebben we onze focus verlegt en naast deze nieuwe auto's een steeds wisselend aanbod van aparte, bij voorkeur Amerikaanse auto's. We zoeken continu naar alle soorten modellen en uitvoeringen en alle bouwjaren. Of het nou om een aparte oldtimer gaat of een model dat verder niet verkrijgbaar is in Europa, als het er niet is kunnen we het voor u regelen. Import, kenteken afhandeling, we nemen u alles voor u uit handen. Ook gaan we ons wat meer richten op de verkoop van Amerikaanse Pick Ups. Check daarom regelmatig onze website of ons Instagram account. Graag tot ziens bij Bema Automotive!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Cherokee | Italiaanse indiaan
Duitse degelijkheid. Japans vernuft. Zwitsers precisiewerk. Allemaal bekend. Maar wat hebben de Amerikaanse en Italiaanse industrie precies te bieden? En wat als ze samenwerken? Een tastbaar bewijs van zo'n samenwerking is de Jeep Cherokee. En voor modeljaar 2019 is die samenwerking nog een stap verder gegaan.
De Jeep Cherokee is aangepast voor 2019. Een sterkere dieselmotor zorgt voor meer comfort, maar is duur in aanschaf en gebruik. De sterkste punten blijven de terreinwaardigheid en het imago.
Plus
- ruim en praktisch
- hoge zit, machtig gevoel
- ook vaardig in het terrein
Min
- 2.2 liter dieselmotor te nadrukkelijk hoorbaar
- hoge co2-uitstoot en dus hoge co2-belasting
Conclusie
Toen Jeep in 2014 de eerste Italiaans-Amerikaanse Cherokee introduceerde was het oordeel: "niet beter dan andere SUV's, wel leuker". Na de facelift voor modeljaar 2019 is dat oordeel niet gewijzigd. Nog steeds zijn er weinig rationele redenen om de Cherokee te verkiezen boven de concurrentie. De enige reden is, met enige goede wil, de grote verscheidenheid aan motoren en aandrijvingen. Het sterkste punt van de Cherokee is tevens het zwakste: vanwege de terreinwaardigheid is de Cherokee duurder in aanschaf (co2 belasting!) en gebruik dan modieuze SUV's die er alleen stoer uitzien maar niets klaarspelen in het terrein.
Dankzij alle aanpassingen weet de Cherokee zijn positie in de markt wel te behouden, zowel in Amerika als daarbuiten. Vanaf modeljaar 2019 biedt de Cherokee meer actieve veiligheidsvoorzieningen en alle connectiviteit die van een moderne auto mogen worden verwacht. De grote aantrekkingskracht blijft het imago: de Jeep Cherokee biedt meer persoonlijkheid, meer emotie en meer beleving. En dat kan alleen wanneer de Amerikanen en de Italianen samenwerken.