![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 18-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.509 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-755-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.509 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-755-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsale-Maarssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Positronweg 10a |
Postcode | 3542 AZ |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 280 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg
Accu
Accu: 28 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 16 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Deze Hyundai IONIQ komt uit 2018, werd geleverd van 01-07-2016 tot 30-09-2019 en kostte toen € 33.812,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK).
De personenauto heeft een topsnelheid van 165 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,9 seconden. De APK is geldig tot 02-06-2024.
= Bedrijfsinformatie =
Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.
Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten
Wij kunnen ook voor u een financiering regelen
Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00
Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.
Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
![Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4203/hyundai-ioniq-ev-premium.jpg)
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.