Hyundai Ioniq Comfort EV 38dkm

n.o.t.k.

Bouwjaar 18-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.509 km
Deuren 5
Kenteken TN-755-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.509 km
Deuren 5
Kenteken TN-755-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsale-Maarssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Positronweg 10a
Postcode 3542 AZ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 280 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg

Accu
Accu: 28 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 16 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Deze Hyundai IONIQ komt uit 2018, werd geleverd van 01-07-2016 tot 30-09-2019 en kostte toen € 33.812,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 165 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,9 seconden. De APK is geldig tot 02-06-2024.

= Bedrijfsinformatie =

Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.

Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten

Wij kunnen ook voor u een financiering regelen


Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00

Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.

Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai IONIQ | Nu verder

In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.

Autotest | Hyundai IONIQ Nu verder

De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • ruim en praktisch
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • laadt minder snel op dan vorige generatie
  • infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig

Conclusie

Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.

De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.

Deel deze advertentie