![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.543 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-JF-HH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.543 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 90-JF-HH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Swart Auto B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middenweg 28 |
Postcode | 3401 MB |
Plaats | Ijsselstein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53226245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.swartauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1999 - 2003
Technische informatie
Koppel: 84 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 142 km/u
Maten
Lengte: 350 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 822 kg
Laadvermogen: 494 kg
GVW: 1.316 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: SWART OP WIT PAKKET: PAKKET ; Geldige APK Keuring, Interieur reinigen, Exterieur reinigen, aflever controle: vloeistoffen en banden controle.
Overige informatie
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Als u niet per se groot hoeft te rijden, is dit kleinere formaat een uitkomst. Zelfs op de krapste parkeerplekken draait u makkelijk in! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook neerklapbare achterbank en bumpers in carrosseriekleur.
5 Deurs | Hogere instap | Hogere Zit Positie | Radio/CD | Trekhaak | NAP | Wordt geleverd met Nieuwe APK |
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Hyundai te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Wij zijn bereikbaar op 030-3031772 en/of 06-53226245 en uiteraard via verkoop@swartauto.nl
WWW.SWARTAUTO.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
![Autotest | Hyundai Atos Van A tot Z](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/295/hyundai-atos.jpg)
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.