![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-03-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-955-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-955-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Groot Veenendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 46 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 529652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegroot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - aug. 2018
Technische informatie
Koppel: 345 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 192 x 168 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.604 kg
Laadvermogen: 906 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Heerlijk, zo'n MPV. Met tot zeven riante plekken voor passagiers of gauw anders in te delen voor meer bagage of een transportklusje. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De comfortstoelen van deze Ford S-Max staan bekend om zijn goede zithouding. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Met z'n allen erop uit - dat kan in dit geval letterlijk ruim opgevat worden, want de derde zitrij is echt een aanwinst. Bij de uitrusting van deze Ford horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED-verlichting, getint glas, grootlichtassistent, verschuifbare achterbank en elektrisch bediende ramen.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Ook is de Ford uitgerust met: automatische airconditioning, stuurwiel met schakelpaddels, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor en keyless entry/-start.
In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Ford u om veiliger te rijden. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Met voorzieningen als hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
![Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3837/ford-s-max.jpg)
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.