Ford S-MAX 2.0 EcoBoost S Edition Automaat Panoramadak NAP

€ 8.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.970 km
Deuren 5
Kenteken 42-PBB-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Ford S-MAX 2.0 EcoBoost S Edition Automaat Panoramadak NAP


€ 8.995,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.970 km
Deuren 5
Kenteken 42-PBB-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haak & Jansen Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Reijerscop 9
Postcode 3481 LD
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38249483 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haakenjansen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 829 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Een van de meest legendarische merken: Ford. Qua techniek en design geheel met de blik op de toekomst. 'Go Further' zeggen ze. En dat is te zien. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Gemak en veiligheid gaan prachtig samen. Bijvoorbeeld door de audiobediening op het stuur. Deze auto is voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.

Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!

KM-stand: 153.927 km
Bouwjaar: 2011
Apk: nieuwe APK bij aflevering.

Vraagprijs: 8.995,- Euro

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen GEEN afleverkosten!

Alle auto's worden zonder garantie verkocht tenzij anders vermeld.

Wij kunnen 24/7 uw nieuwe aankoop op naam zetten. Inruil van uw auto/motor/scooter/boot mogelijk!

Autotrust garantie is vaak mogelijk, vraag naar de voorwaarden en tarieven!

Indien een auto getuned is, wordt deze ten alle tijden zonder enige vorm van garantie verkocht.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie