![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-06-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.347 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-768-NB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.347 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-768-NB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WR Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Monding 23 |
Postcode | 3906 ED |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31531671 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wrautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.508 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,9 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
TE KOOP AANGEBODEN: In keurig nette staat verkerende en vooral zeer sportief rijdende Ford Kuga 2.5 Titanium uit 2009 in de kleur zwart metallic. De auto staat op dit moment op 4 prachtige 17 inch licht metalen wielen met goede banden. Ook is de auto voorzien van o.a, cruise control, elektrisch pakket, multifunctioneel lederen stuur, verwarmde voorstoelen, parkeersensoren voor en achter, navigatiesysteem, trekhaak etc.etc.. Er zijn 2 sleutels aanwezig met afstandsbediening. Tevens is de auto APK goedgekeurd tot November 2024
Gebruikerssporen naar leeftijd!!!
Heeft u serieuze interesse in deze zeer goed rijdende Ford kuga met een prachtige uitstraling, voorzien van de goede opties, compleet onderhouden en met een heldere lage kilometerstand (NAP) bel ons dan op 06-51889225 voor een bezichtiging en een eventuele proefrit. De koffie staat klaar in onze verlichte showroom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
![Autotest | Ford Kuga SUV zonder poespas](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10306/ford-kuga-15-st-line-x.jpg)
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.