Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.142 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-159-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.142 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NG-159-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Lammers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Communicatieweg 25 |
Postcode | 3641 SG |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 272111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hanslammers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.479 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,7 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG 12 maanden: Onze vraagprijs is inclusief afleverbeurt, nieuwe APK, poetsbeurt en 12 maanden Bovag garantie. Dus geen extra kosten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Op al onze occasions die wij aanbieden boven de € 4500,- geven wij altijd 12 maanden BOVAG garantie. Voor (semi)klassiekers die 15 jaar of ouder zijn gelden andere voorwaarden.
Wij hanteren rijklaar-prijzen, dus geen extra kosten.
Wij zijn inmiddels 32 jaar gespecialiseerd in jong gebruikte auto's
Voor onderhoud & reparatie bent u welkom in onze werkplaats.
Tot ziens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.