Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.877 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 02-GJG-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.877 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 02-GJG-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoka Auto's |
Contactpersoon | Marlon Hok-a-hin |
Adres | Lligusterstraat 29A |
Postcode | 3812 TK |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39228339 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hokaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R13
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 183 x 139 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 862 kg
Laadvermogen: 403 kg
GVW: 1.265 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.