![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 478.958 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-PB-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 478.958 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 15-PB-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motorex Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg Oost 194c |
Postcode | 3931 EX |
Plaats | Woudenberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47125762 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | motorexcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
FORD FIESTE VOOR EXPORT
Ford Fiesta 1.4 TDCi Trend
- Kenteken: 15-PB-FN
- Merk: Ford
- Model: Fiesta
- Tellerstand: 478958 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1399 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F6JA
- Vermogen: 50 kW / 68pk
- Ledig gewicht: 1036 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 276 - 286 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Pakket: New Edge Design I pakket
- Metaalkleur
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Mistlampen voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Hierbij bieden wij een Ford Fiesta voor export aan.
Voor leeftijd en km stand nog een goede auto.
Alleen voor export!!!!
Motorex Cars
Stationsweg Oost 194c
3931EX Woudenberg
0647125762
info@motorexcars.nl
motorexcars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
![Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10022/ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-active-x-automaat.jpg)
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.