Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Red Edition Advanced Technology Pack 100% Dealeronderhouden 17LM velgen

€ 7.744,-

Bouwjaar 26-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.790 km
Deuren 3
Kenteken HL-599-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Red Edition Advanced Technology Pack 100% Dealeronderhouden 17LM velgen


€ 7.744,-

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.790 km
Deuren 3
Kenteken HL-599-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 201 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.028 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.550 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Deze Ford Fiesta komt uit 2015, werd geleverd van 01-01-2015 tot 31-07-2016 en kostte toen € 20.615,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 201 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 1028 kg. De APK is geldig tot 26-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
-
-
Eigentijdse en gedurfde styling zijn een belangrijk kenmerk van deze Ford Fiesta. Met zijn uitgesproken design onderscheidt hij zich nadrukkelijk van de massa. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.

De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. De uitrusting van deze Ford is met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Ford Fiesta is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie