Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Connected | Android/Apple Carplay | Cruise Control | Airco | Radio | 1e Eigenaar | Org. NL Auto |

€ 13.940,-

Bouwjaar 12-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.989 km
Deuren 5
Kenteken K-155-GD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Connected | Android/Apple Carplay | Cruise Control | Airco | Radio | 1e Eigenaar | Org. NL Auto |


€ 13.940,-

Algemeen

Bouwjaar 12-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.989 km
Deuren 5
Kenteken K-155-GD Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verbree IJsselstein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Panoven 70
Postcode 3401 RB
Plaats Ijsselstein Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6868270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2019 - jan. 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.064 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard (inbegrepen): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)

Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Tobias, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868277 of via whats-app op het nummer 030-6868276. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.

Het kopen van deze auto is een grote uitgave, wij begrijpen dat u zekerheid wilt voor een goede prijs. De getoonde verkoopprijs is inclusief minimaal 9 maanden APK keuring, aflevercheck van alle vloeistoffen + bandenspanning en verlichting, minimaal een kwart tankinhoud brandstof, de RDW tenaamstelling en de (indien van toepassing) vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor ons optionele afleverpakket naar de betreffende foto in de fotogalerij.

Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- Het is een origineel Nederlandse auto.
- Deze auto is afkomstig van de eerste eigenaar.
- Deze auto hebben wij van de vorige eigenaar ingeruild.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- Dit exemplaar is als 1.0 EcoBoost Connected uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerust contact met ons op.
- Navigatie op deze auto is afhankelijk van het gebruik van Android Auto of Apple Carplay. U kunt gebruik maken van diverse navigatie apps zoals: Google Maps, Flitsmeister, Waze en meer!
- De volledige autodocumentatie is aanwezig inclusief de handleiding, het onderhoudsboekje en twee autosleutels.
- Het is een zowel van binnen als van buiten een zeer nette auto en rookvrij.
- De montage van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie