![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.417 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-XRS-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.417 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | 85-XRS-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Simon Flens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kleine Pol 28 |
Postcode | 3751 VV |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2986600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.simonflens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Arbeidsgarantie: 3 maanden garantie op arbeidsloon, dit houd in mocht er een onderdeel kapot gaan betaald u het onderdeel en wij nemen de arbeid voor onze rekening.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie
Deze Fiat 500 C komt uit 2012, werd geleverd van 01-09-2010 tot 31-07-2012 en kostte toen € 22.744,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 875 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 173 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,0 liter per 100 km en hij weegt 945 kg. De APK is geldig tot 10-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Simon Flens is al ruim 35 jaar het adres voor uw nieuwe auto!! Wij zijn een echte dorpsgarage waar persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel staat. Ook kunt u bij ons terecht voor al uw reparatie's, onderhoud en apk. Autobedrijf Simon Flens uit Bunschoten het adres voor jaren lang rijplezier!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
![Autotest | Fiat 500C Tussen klassiek en modern](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4304/fiat-500c-10-hybrid-rockstar.jpg)
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...