Bouwjaar | 17-10-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.430 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 84-KBS-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 3.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 217.430 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 84-KBS-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Direct |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ampèreweg 1 |
Postcode | 3752 LR |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23406999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeldirect.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 150 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Optielijst
- AIRCO
- CRUISE CONTROLL
- 2 X SLEUTELS
- ELEC.PAKET
- Boordcompter
- Buitensp. in carr. kleur
- In delen neerkl. achterb.
- Side airbag(s)
- Dubbele airbag
- Startblokkering
- Buitensp. elektr. + verw.
- Buitenspiegels verstelb.
- Stoel best. hoogte verst.
- Verstelbaar stuur
- Bumpers in carr. kleur
- ABS en EBD
Geen afleveringskosten!
Inruil mogelijk.
Bel 06-23406999 of 0640678712 voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dodge Avenger | Grootspraak
Jaren lang bestond ik niet voor Europa. Dodge was een merk dat Europeanen slechts kenden uit Amerikaanse films en TV-series. Maar nu ben ik terug! Ik ga de Europese markt veroveren. Ik ben de Dodge Avenger. Mijn wraak zal zoet zijn!
Slechte auto's worden niet meer gemaakt? Probeer dan de Dodge Avenger! De Avenger is groot, grof en slecht gebouwd. De auto stuurt, remt en schakelt gevoelloos. Alleen het uiterlijk deugt.
Plus
- onderscheidend uiterlijk
- nette prijs
Min
- gevoelloos sturen, schakelen, remmen
- matige binnenruimte voor zo'n grote auto
- matige prestaties voor zo'n grote motor
Conclusie
Het merk Dodge was jarenlang niet te koop buiten Amerika. Nu is duidelijk waarom. De Dodge Avenger is anders dan anders en daar hoort ook een ander publiek bij. De Avenger is niet bedoeld als concurrent voor de gemiddelde Europese of Japanse auto.
Alles aan de Dodge Avenger is groot en grof. Raffinement en verfijning zijn ver te zoeken. Alle hendels en knoppen hebben speling, de stoelen zijn kort en breed, de motor heeft veel inhoud en weinig vermogen. De Avenger stuurt, schakelt en remt gevoelloos. Maar ... wat voor de ene gevoelloos is, is voor een ander comfortabel. Wat voor de ene grof en overbemeten is, is voor een ander solide en lekker ruim.
De naam Avenger (= wreker) en het extravagante uiterlijk zijn pure show. Juist daar zijn Amerikanen goed in, want de Avenger weet zich uitstekend te onderscheiden van de massa.