![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.052 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-LXN-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 292.052 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-LXN-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 53 kW (72 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Dallas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sextant 1-5 |
Postcode | 3813 VS |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29048849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohandeldallas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 199 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 1.050 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 135 - € 148 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
GRAAG BELLEN VOOR VERTREK WE HEBBEN 2 LOCATIES!
Bekijk ons op Instagram:(@Autohandeldallas) voor de nieuwste video's van de occasions.
-------------------------------------------------------------------------
INRUIL MOGELIJK MET UW HUIDIGE VOERTUIG.
Autohandel Dallas is een jong groeiend bedrijf, meer occasions bekijken? Www.autohandeldallas.nl Geen aflever kosten. Wilt u financiering vraag naar de voorwaarden! Voor meer informatie kunt u mij bellen: 0629048849. U kunt altijd een afspraak inplannen buiten de openingstijden.
We zijn aangesloten bij de VWE,RDW en de Nationale Autopas(NAP)
Maandag tot zaterdag 10:00 tot 22:00
Zondag 12:00 tot 20:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
![Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10258/dacia-sandero-tce-100-bi-fuel-stepway-extreme.jpg)
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.