Dacia Sandero 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Essential, Trekhaak,Airco,Cruise control,Parkeersensoren

€ 11.950,-

Bouwjaar 04-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.172 km
Deuren 5
Kenteken N-739-TV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Dacia Sandero 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Essential, Trekhaak,Airco,Cruise control,Parkeersensoren


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-01-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.172 km
Deuren 5
Kenteken N-739-TV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Burken
Contactpersoon Bertus van Burken
Adres Dorpsstraat 114
Postcode 3927 BG
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanburken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 183 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 185 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.082 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.578 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 206 per kwartaal

Zeer nette dealer onderhouden Dacia Sandero 1.0 TCe 100 Bi-Fuel Essential.
Deze originele Nederlandse auto heeft o.a. een Trekhaak met afneembare kogel,
Airco, Parkeersensoren, L.M. Velgen, Elektr. ramen, Centr.deurvergrendeling op-
afstand, 4 z.g.a.n. 4 seizoen banden, Radio met USB aansluiting, Isofix, Start/stop-
systeem, Achterbank neerklapbaar en Cruise control.

Bij het ontwerpen van de Dacia Sandero stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Dacia behoren ook LED koplampen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en LPG-installatie.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Vergeten af te sluiten? Bandenspanning onvoldoende? De speciale app geeft u direct een seintje met behulp van Connected Services. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Even switchen naar de verkeersinformatie? Ook dat kan met één druk op de knop van de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. En deze auto heeft ook parkeersensoren, cruise control, airconditioning, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.

In de Dacia Sandero heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Dacia voor een proefrit reserveren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Sandero | Een beetje speciaal

Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".

Autotest | Dacia Sandero Een beetje speciaal

De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.

Plus

  • scherpe prijs
  • lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke fluittoon van motor
  • schel geluid audiosysteem
  • matige prestaties / souplesse op LPG

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.

En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.

Deel deze advertentie