Bouwjaar | 2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans Jongerius Woerden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersweg 16 |
Postcode | 3449 HX |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansjongerius.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 1394162
Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Type hybride: Volledig hybride
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 1020 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 178 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 160 kg
GVW: 1.520 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 730 kg)
Accu
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1460 kg
Verwachtte leveringsdatum: 03-10-2024
Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 oktober t/m 31 december 2024 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 31/12/2024. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke aanschaf doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering. Typefouten voorbehouden.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Jogger | Kamperen met Dacia
De Dacia Jogger biedt de meeste ruimte voor het minste geld. Het is zelfs een van de weinige personenauto's die daadwerkelijk ruimte biedt aan zeven volwassenen (en dus niet vijf volwassenen plus twee kinderen). Nu beweert Dacia dat het allemaal nog ruimer kan. De Jogger zou met het optionele "slaappakket" ook dienst kunnen doen als kampeerwagen. Autozine sliep er een nachtje over en doet verslag.
De Dacia Jogger is met slaap-pakket ook bruikbaar als kampeerauto. Het bed is razendsnel op te zetten en de tent biedt extra ruimte. De Jogger rijdt beter en voordeliger dan een kamper.
Plus
- heel veel waar voor zijn geld
- zeer ruim
- slim slaap-pakket
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- LPG-installatie heeft niet-Nederlandse aansluiting (verloopstuk vereist)
- schel geluid audiosysteem
Conclusie
De Dacia Jogger was al met afstand de ruimste en ook nog eens de voordeligste auto in zijn klasse. Maar is de Jogger zo ruim dat hij ook dienst kan doen als kampeerwagen? Na een korte vakantie in eigen land is het antwoord: ja, tot op zekere hoogte.
Uiteraard is de Jogger geen complete kampeerauto met bed, douche, keuken en huiskamer. Dankzij een goede basis en een slim opgezette uitbreiding biedt de Jogger wel een weerbestendige slaapplaats die bovendien in luttele minuten beschikbaar is. Dat wordt gecombineerd met het comfort, de wendbaarheid en het verbruik van een doorsnee personenauto. Het opzetten van de optionele (voor)tent kost de nodige tijd, maar vergroot de leefruimte aanzienlijk. Ondanks het feit dat alle voorzieningen op maat zijn gemaakt voor de Jogger, misbruikt Dacia zijn monopoliepositie niet door er een woekerprijs voor te vragen. Zo worden reis en verblijf ineens een stuk goedkoper en dat is echt kamperen met Dacia!