Dacia Duster TCE 100 Comfort CAMERA | AIRCO | NAVI | ARMSTEUN | CRUISE CONTROL | APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO | PDC | LMV

€ 15.849,-

Bouwjaar 22-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.947 km
Deuren 5
Kenteken K-602-XG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster TCE 100 Comfort CAMERA | AIRCO | NAVI | ARMSTEUN | CRUISE CONTROL | APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO | PDC | LMV


€ 15.849,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 29.947 km
Deuren 5
Kenteken K-602-XG Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius B.V. IJsselstein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 36
Postcode 3402 PL
Plaats Ijsselstein Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6881277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.166 kg
Laadvermogen: 559 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- AFLEVERPAKKET 3 (inbegrepen):
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK
- AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen) (€ 895 meerprijs):
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie tot 20.000 km
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilige Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "AFLEVERPAKKET 3"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

AFLEVERPAKKETTEN
Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, werken we bij Hans Jongerius met verschillende occasion afleverpakketten en garantievormen:

AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen)
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 2
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 395,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's tot 1 jaar oud en max 20.000 km
Resterende fabrieksgarantie minimaal 1 jaar
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
APK minimaal 2 jaar geldig
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 3
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie