Bouwjaar | 18-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.344 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 28-XNH-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-07-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.344 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 28-XNH-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Fliert |
Contactpersoon | M. el Massoudi |
Adres | De Fliert 5A |
Postcode | 3791 PV |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 201815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdefliert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4315 x 1822 x 1695 cm
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Nette Dacia Duster 1.6 Delsey 2wd uitvoering
Onderhoud boekjes en Nap Rapport aanwezig
Auto rijdt en schakelt perfect.
= Bedrijfsinformatie =
Meer occasions bekijken?
Kijk op onze website www.autobedrijfdefliert.nl
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Garantie? Vraag naar de voorwaarden!
Voor meer informatie neem rechtstreeks contact op met één van onze verkopers:
Mobiele nr. : +31 6 24 47 20 41 / + 31 6 48 89 80 58.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:30 - 17:30.
Zaterdag zijn wij geopend van 10:00 - 16:00. Zondag op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Wijzigingen en typefouten in de advertenties onder voorbehoud! Aan onze teksten kunnen geen rechten worden ontleed.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.