Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige | Trekhaak | Airco | PDC |

€ 10.400,-

Bouwjaar 20-04-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.726 km
Deuren 5
Kenteken GD-961-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Dacia Duster 1.2 TCe 4x2 Prestige | Trekhaak | Airco | PDC |


€ 10.400,-

Algemeen

Bouwjaar 20-04-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.726 km
Deuren 5
Kenteken GD-961-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Knoop Maarssen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 7
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 586444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.knoopweb.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2017

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Lengte: 432 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.752 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- KNOOP BASIS PAKKET (inbegrepen):

- Geldige APK

- Tenaamstelling


Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KNOOP PAKKET 1 (€ 395 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck;
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie
- KNOOP PAKKET 2 (MEEST GEKOZEN) (€ 795 meerprijs): - APK-Keuring. - Tenaamstelling. - NAP check. - Reinigen Interieur. - Gewassen . - Vloeistoffen check. - Brandstof (20 liter). - Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntenchec, onderhoudsbeurt bij levering en 12 maanden mobiliteitsservice (Mazda) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Car garantie; Nieuwe APK
- KNOOP PAKKET 3 (€ 995 meerprijs):

- APK-Keuring

- Tenaamstelling

- NAP check 

- Reinigen interieur 

- Gewassen 

- Vloeistoffen check 

- Brandstof (20 liter) 

- Inspectierapport aanwezig 

- Onderhoudsbeurt 

- 12 maanden Comfort CarGarantie 

- (Europadekking bij alle merkdealers!) 


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "KNOOP BASIS PAKKET"): Car garantie; Nieuwe APK

Overige informatie
Garantie: Tot 30 July 2025

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Dacia Duster is van het bouwjaar 2015. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie