Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-026-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 92.249 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-026-T |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verweij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Schaft 15 |
Postcode | 3991 AP |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.verweijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr. 2012 - jul. 2014
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 496 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.924 kg
Laadvermogen: 1.076 kg
GVW: 3.000 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
prijs is exclusief btw
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Citroën Jumper. Deze diesel heeft een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.
Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.