Citroen C6 3.0 V6 Lignage

€ 10.000,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 132.640 km
Deuren 4
Kenteken T-399-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.946 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Citroen C6 3.0 V6 Lignage


€ 10.000,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2006
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 132.640 km
Deuren 4
Kenteken T-399-JP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.946 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HP Autoverkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 12
Postcode 3542 DK
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2384000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hpautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2013

Technische informatie
Koppel: 290 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 491 x 186 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.918 kg
Laadvermogen: 353 kg
GVW: 2.271 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: E

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik in de stad: 16,3 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (inbegrepen): Standaard (inbegrepen):Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges
- HP Autoservice Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Technische inspectie en vloeistoffen op pijl
Nieuwe APK
1 maand Garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
- HP Autoservice Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt klein
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
6 maanden volledige garantie (10.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000 km/1 jaar vervangen moet worden
12 maanden volledige garantie (20.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis 12 maanden pechhulp Europa
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C6 | Niet gek

Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?

Autotest | Citroen C6 Niet gek

Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • exclusief
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • niet zo revolutionair als de voorgangers
  • onprettig schakelende automaat
  • matig navigatie- en communicatiesysteem

Conclusie

Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.

Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.

Deel deze advertentie