Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.080 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-397-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.080 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JJ-397-H Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YHCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Constructieweg 10 |
Postcode | 3641 SB |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41425347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 416 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 995 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 825 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De Citroën C4 Cactus uit 2016 heeft een 1.2 benzine motor en een schakelbak met 5 versnellingen. Hij rijdt en schakelt goed, de motor, koppeling en versnellingsbak hebben geen gebreken. Dit model is o.a. voorzien van stoelverwarming, navigatie, lederen bekleding, parkeer assistent en een achteruitrijcamera. Alle opties en accessoires functioneren naar behoren.
- Heeft lichte schade
- Distributieriem is vervangen bij 150.000 kilometer in 2021
Inruil is mogelijk, neem hiervoor contact op zodat dit besproken kan worden. Een proefrit maken? Maak dan een afspraak, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten. Bij verdere vragen of interesse kunt u altijd contact opnemen, de contactgegevens staan onderaan de advertentie.
We zijn een RDW erkend bedrijf met een vergunning voor export van auto's/brommers/busjes. Wilt u het geëxporteerde voertuig verrijden? Dan is export met een tijdelijke verzekering van 14 dagen mogelijk.
Openingstijden:
- maandag 10:00 - 18:00
- Dinsdag 10:00 - 18:00
- Woensdag 10:00 - 18:00
- Donderdag 10:00 - 18:00
- Vrijdag 10:00 - 18:00
- Zaterdag 10:00 - 17:00
- Zondag (bij uitzondering op afspraak)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C4 Cactus | Wel uniek, niet eigenzinnig
De Citroën C4 Cactus is een bijzondere auto. Bij de C4 Cactus draait het niet om status of verfijning, maar juist om prijs, functionaliteit en gebruiksgemak. Om ook aan de buitenwereld duidelijk te maken dat de C4 Cactus anders dan anders is, koppelt Citroën daar een eigenzinnige vormgeving aan toe. Of beter gezegd: koppelde. Voor modeljaar 2018 heeft de C4 Cactus namelijk een ingrijpende metamorfose ondergaan.
Bij de vernieuwde Citroen C4 Cactus (2018) draait alles om comfort. Dat is te danken aan de uitrusting, stoelen, geluidsisolatie en het onderstel. De no-nonsense auto uit 2014 is niet meer.
Plus
- uitgesproken comfortabel
- prettige stoelen
- moderne uitrusting
Min
- niet langer een voordelige, no-nonsense auto
- comfort onderstel vraagt gewenning
- trage reactie achteruitrijcamera
Conclusie
De Citroën C4 Cactus heeft voor modeljaar 2018 meer dan een facelift ondergaan. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Wie de C4 Cactus koos om de eigenzinnige uitstraling en het no-nonsense karakter wordt teleurgesteld. Het uiterlijk is minder uitgesproken en vanwege sterkere motoren en een rijkere uitrusting ging de prijs omhoog.
Citroën heeft deze keuze gemaakt omdat het merk zich helemaal wil toeleggen op comfort. En in dat opzicht maakt de nieuwe C4 Cactus alle beloften waar. De uitstekende stoelen, de rijke uitrusting, de goede geluidsisolatie en het uitgesproken onderstel zorgen ervoor dat de C4 Cactus veruit de meest comfortabele auto in zijn soort is. De Citroën C4 Cactus is daarmee niet langer eigenzinnig, maar nog steeds uniek.