Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-XKX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-XKX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Lopik B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Copenweg 37 |
Postcode | 3411 NX |
Plaats | Lopik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39442501 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumlopik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 805 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Citroen C1 biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Citroen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Verder is de Citroen uitgerust met: 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.
In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. De Citroen is standaard voorzien van: centrale portiervergrendeling en verstelbaar stuur.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Citroen C1 samen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Voor een bezichtiging graag vooraf contact opnemen, wij werken alleen op afspraak!
Voor vragen kunt u altijd bellen, Whatsappen of mailen!
Tel/app: 0639442501
Openingstijden:
Maandag: 9:00 tot 21:00 op afspraak
Dinsdag: 9:00 tot 21:00 op afspraak
Woensdag: 9:00 tot 21:00 op afspraak
Donderdag: 9:00 tot 21:00 op afspraak
Vrijdag: 9:00 tot tot 21:00 op afspraak
Zaterdag: 9:00 tot 18:00 op afspraak
Zondag: 12:00 tot 17:00 op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.