Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.130 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-805-TB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
€ 3.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.130 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-805-TB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Waverveen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 5 |
Postcode | 3646 AX |
Plaats | Waverveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51447080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.AutoWaverveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 150 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 145/65 R15
Bandenmaat achter: 175/55 R15
Prestaties
Acceleratie (0-100): 15,9 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 348 x 148 x 161 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.450 kg
Accu
Accu: 16 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 3.7 kW, 37 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur
Accu snelladen: CHAdeMO, 233 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10,666666666667 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
= Bedrijfsinformatie =
=============================================
HIERONDER TREFT U ANTWOORD OP DE MEESTGESTELDE VRAGEN:
1. De auto is nog beschikbaar zolang de advertentie online is.
2. Wij werken met vaste prijzen en rekenen géén afleverkosten.
3. U kunt uw auto inruilen bij ons. Whatsapp uw foto's naar 06-51447080.
=============================================
Op afspraak geopend.
=======================
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C-Zero | Zeven dagen onder hoogspanning
Het is zo ver: de eerste elektrische auto's staan daadwerkelijk bij de dealer. Dat betekent dat het nu tijd is om uit te vinden hoe het dagelijks leven met een elektrische auto bevalt. Autozine zweerde de benzine en diesel een week lang af en ging op stap met de Citroën C-Zero. Het werd een week lang leven onder hoogspanning.
De Citroen C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in zijn soort is.
Plus
- Prima prestaties
- Alle luxe en comfort van een traditionele auto
- Uiterst praktisch in de stad (kleine draaicirkel, smal koetswerk)
Min
- actieradius veel kleiner dan beloofd
- matige wegligging
- Geringe beenruimte voorin
Conclusie
Zeven dagen zonder benzine of diesel; sinds kort kan het echt, maar het vraagt gewenning. De Citroën C-Zero behoort tot de eerste generatie elektrische auto's die daadwerkelijk te koop is voor het grote publiek. Helaas is op diverse punten merkbaar dat de C-Zero de eerste in z'n soort is. Van de beloofde actieradius van 130 km, blijft in de praktijk niet meer dan 75 km over. Op de publieke laadpunten kan in de praktijk niet worden gerekend (speciale betaalpas vereist, veelal bezet door niet-elektrische auto's en te dun gezaaid). Daarbij is de wegligging van de C-Zero matig.
Daar staat tegenover dat de C-Zero geen (directe) uitstoot heeft. Als de benodigde stroom op een duurzame wijze wordt opgewekt, is elektrisch rijden de oplossing voor het milieuprobleem. Dankzij de elektromotor biedt zelfs dit kleine autootje meer comfort dan menig topklasse reislimousine. De ruimte en uitrusting is vergelijkbaar met die van andere kleine auto's.
De vraag resteert of de rit met de C-Zero langer dan een week had mogen duren. Het antwoord is: ja, maar alleen als tweede auto in het huishouden.