![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.635 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-SBS-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 8.944,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.635 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-SBS-56 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Grootauto-Van Es B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amersfoortsestraat 15a |
Postcode | 3769 AD |
Plaats | Soesterberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 350888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.grootauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2013 - dec. 2014
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 177 x 167 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 1.787 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil auto mogelijk.
Wij beschikken altijd over meer dan 400 occasions.
Bekijk onze volledige voorraad op www.grootauto.nl.
Autobedrijf De Groot BV
Amersfoortsestraat 15a
3769 AD Soesterberg
Tel. 0346-350888
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Trax | Legerbasis
De eerste terreinauto was een legervoertuig. Later werden terreinauto's ook ingezet voor werk op afgelegen plaatsen. Chevrolet was de eerste om een terreinauto te voorzien van de nodige luxe en aan te bieden als avontuurlijke personenauto. Daarmee was de "SUV" (Sports Utility Vehicle) geboren. De nieuwste SUV van Chevrolet is de Trax. Wat heeft deze nieuwkomer te bieden?
![Autotest | Chevrolet Trax Legerbasis](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3681/chevrolet-trax.jpg)
Chevrolet introduceert de Trax; een stoer alternatief voor een ruime, veelzijdige personenauto. De Trax heeft volwaardige vierwielaandrijving en gemiddeld goede rijeigenschappen.
Plus
- ruim en praktisch
- goede integratie met smartphone
- prima functionerende vierwielaandrijving
Min
- nadrukkelijk hoorbare motoren
- niet zo zuinig als beloofd
- geringe bodemvrijheid
Conclusie
Chevrolet introduceert de Trax; een stoer alternatief voor een ruime, veelzijdige personenauto. Chevrolet mag dan de uitvinder van de SUV zijn, de Trax is absoluut niet de eerste of enige in zijn soort.
Net als bij de meeste andere compacte SUV's benaderen de rijeigenschappen die van een gewone personenauto, maar niet meer dan dat. Het verbruik is nog altijd hoger, terwijl de prestaties minder zijn. Net als bij de andere SUV's biedt de Trax een gemakkelijke instap, volop ruimte en praktische mogelijkheden.
De Trax onderscheidt zich van de massa met volwaardige vierwielaandrijving (alleen in combinatie met de 1.4 liter turbomotor), slimme integratie met de mobiele telefoon en natuurlijk zijn herkomst.