BYD Seal U Design 87 kWh PANORAMADAK l ADAPTIEVE CRUISECONTROL

€ 43.945,- incl. BTW

Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kenteken Z-001-GT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

BYD Seal U Design 87 kWh PANORAMADAK l ADAPTIEVE CRUISECONTROL


€ 43.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.000 km
Deuren 5
Kenteken Z-001-GT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BYD Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franciscusdreef 10
Postcode 3565 AB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6988055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 330 Nm

Aandrijving
Actieradius: 500 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 17,5 s
Topsnelheid: 96 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 479 x 189 cm
Wielbasis: 277 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.122 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.557 kg

Accu
Accu: 87 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Accu snelladen: 140 kW

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-03-2030

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 643 min

BETREFT DEMONSTRATIE AUTO, WIJ VRAGEN U CONTACT MET ONS OP TE NEMEN VOOR BESCHIKBAARHEID EN DE EXACTE KILOMETERSTAND.



Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met BYD Utrecht afdeling verkoop en vraag naar één van de verkoopadviseurs of stuur een e-mailbericht naar info@byd-utrecht.nl

  

BYD Utrecht behoort tot de in de regio welbekende Bochane Groep. Bochane is officieel dealer van BYD. Er staat voor ieder merk een vakkundig team klaar voor u! Dat betekent dat u verzekerd bent van een schat aan ervaring, kennis en de hoogst denkbare service. Autobedrijf Bochane beschikt o.a. over een eigen merkonafhankelijke leasemaatschappij en verhuurmaatschappij. Daarnaast kunnen wij verzekeringsoffertes aanbieden. 

  

Ons verkoopteam kan ook bemiddelen indien u de aanschaf overweegt van één van de andere automerken die de Bochane Groep levert of als u een interessante occasion heeft gezien op één van onze andere vestigingen.  

We maken graag een offerte voor u of bieden u een vrijblijvende proefrit aan.

  

De verkoopprijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en heeft tevens een pre-inspectie en vloeistofcontrole gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. 

  

Graag tot ziens!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BYD Seal | We zijn er bijna

Het nieuwe merk "BYD" (Build Your Dreams) begint direct met meerdere modellen. De meeste daarvan zijn SUV's en crossovers, want daar is de meeste vraag naar. Toch biedt BYD ook een traditionele, lage sedan aan. Het blijkt dat dit veruit het fijnste model is van het nieuwe merk. Lees waarom...

Autotest | BYD Seal We zijn er bijna

De Seal is een elektrisch aangedreven sedan van BYD. Het nieuwe platform en de lage bouw geven de Seal een veel beter weggedrag dan de voorgaande modellen van BYD. Traag laden, luide airco.

Plus

  • prima weggedrag
  • grote actieradius
  • vlot en zuinig

Min

  • wel de prijs, maar niet de kwaliteiten van de gevestigde orde
  • traag opladen bij snellader
  • airconditioning stop nooit

Conclusie

Er is geen twijfel mogelijk: de Seal is het best rijdende model van BYD tot nu toe. Dat is op de eerste plaats te danken aan het koetswerk: dit is geen SUV, maar een sedan en dat resulteert als vanzelf in meer stabiliteit en een lager verbruik. Dat laatste draagt weer bij aan een zeer grote actieradius, waardoor het zorgeloos reizen is met de Seal.

Toch is er ook de nodige kritiek. Het comfort wordt verstoord door een klimaatcontrolesysteem dat een heel eigen idee heeft van temperaturen en onophoudelijk blijft loeien. De adaptieve cruise-control corrigeert de kleinste oneffenheid in het wegdek met remmen en "gasgeven" en ook dat bevordert het comfort niet. Het grootste bezwaar is het trage snelladen, waarmee de bruikbaarheid van de Seal echt wordt beperkt.

Toch is de algemene indruk zeer positief. Met het nieuwe platform laat BYD zien dat het luistert naar kritiek en snel leert. Daarbij zijn veel van de bovengenoemde bezwaren met software-updates op te lossen. Kortom: we zijn er bijna!

Deel deze advertentie