Bouwjaar | 13-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 39.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BYD Utrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franciscusdreef 10 |
Postcode | 3565 AB |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6988055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 122 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 77 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 478 x 189 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.350 kg
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 18 kW
Interieur
Interieur: BLACK, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,8 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 15
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 15% tot 100%: 900 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 30
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 30% tot 80%: 1835 min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BYD Seal | We zijn er bijna
Het nieuwe merk "BYD" (Build Your Dreams) begint direct met meerdere modellen. De meeste daarvan zijn SUV's en crossovers, want daar is de meeste vraag naar. Toch biedt BYD ook een traditionele, lage sedan aan. Het blijkt dat dit veruit het fijnste model is van het nieuwe merk. Lees waarom...
De Seal is een elektrisch aangedreven sedan van BYD. Het nieuwe platform en de lage bouw geven de Seal een veel beter weggedrag dan de voorgaande modellen van BYD. Traag laden, luide airco.
Plus
- prima weggedrag
- grote actieradius
- vlot en zuinig
Min
- wel de prijs, maar niet de kwaliteiten van de gevestigde orde
- traag opladen bij snellader
- airconditioning stop nooit
Conclusie
Er is geen twijfel mogelijk: de Seal is het best rijdende model van BYD tot nu toe. Dat is op de eerste plaats te danken aan het koetswerk: dit is geen SUV, maar een sedan en dat resulteert als vanzelf in meer stabiliteit en een lager verbruik. Dat laatste draagt weer bij aan een zeer grote actieradius, waardoor het zorgeloos reizen is met de Seal.
Toch is er ook de nodige kritiek. Het comfort wordt verstoord door een klimaatcontrolesysteem dat een heel eigen idee heeft van temperaturen en onophoudelijk blijft loeien. De adaptieve cruise-control corrigeert de kleinste oneffenheid in het wegdek met remmen en "gasgeven" en ook dat bevordert het comfort niet. Het grootste bezwaar is het trage snelladen, waarmee de bruikbaarheid van de Seal echt wordt beperkt.
Toch is de algemene indruk zeer positief. Met het nieuwe platform laat BYD zien dat het luistert naar kritiek en snel leert. Daarbij zijn veel van de bovengenoemde bezwaren met software-updates op te lossen. Kortom: we zijn er bijna!