Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.586 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mekenkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 19 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mekenkampautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Modelcode: G01
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 51 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 471 x 189 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 47 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Dat u het milieu wilt sparen, wil nog niet zeggen dat u aan rijcomfort moet inleveren. De BMW X3 is een comfortabele en ruime hybride auto. Onder de motorkap een elektromotor en een verbrandingsmotor. Veel duurzame kilometers dus! Deze BMW X3 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Sportief rijden stelt eisen aan een stevige zitpositie voor rijder en bijrijder. Vandaar de strakke sportstoelen! Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank.
U zult verrukt zijn van de digitale wereld van mobiliteit; het digitale dashboard projecteert alles wat u nodig heeft om uw rit aangenaam en veilig te maken. Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Met uw smartphone maakt u overal contact met de auto. Remote services geven direct inzicht in uiteenlopende functies en zijn op afstand te activeren. U bedient het navigatiesysteem met harde schijf en het audio-installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur, of zelfs met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automati
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.