BMW M3 Touring xDrive Competition Aut.

€ 120.995,- incl. BTW

Bouwjaar 17-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.236 km
Deuren 5
Kenteken S-872-NL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

BMW M3 Touring xDrive Competition Aut.


€ 120.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.236 km
Deuren 5
Kenteken S-872-NL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Poelgeest Woerden B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middellandse Zee 13
Postcode 3446 CG
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 413778 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-poelgeest.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Modelcode: G21
Typenummer: 11GB

Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 59 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 190 x 145 cm
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.840 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.370 kg

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 16-03-2026
Garantielabel: BMW Premium Selection

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme

"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...

Autotest | BMW 3-Serie (2012 - 2018) Dualisme

De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.

Plus

  • snel en zuinig
  • sportief en comfortabel
  • ruim en lichtgewicht

Min

  • pas echt compleet met (kostbare) opties

Conclusie

Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.

Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.

Deel deze advertentie