Bouwjaar | 22-05-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.192 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KH-642-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
€ 34.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.192 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KH-642-T Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 3.246 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bookholt Automobiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mosterdmolenweg 1B |
Postcode | 3417 XM |
Plaats | Montfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 80144728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bookholt-automobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 225/45 R18
Bandenmaat achter: 255/40 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 178 x 137 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.630 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.100 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,9 l/100km (1 op 5,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Herkomst & onderhoud: Verkoop in opdracht van verzamelaar (Particulier).
Een verzamelaars-M3 cabrio in topstaat!
- Voorzien van taxatierapport met gemiddeld een 9,5
- Motor volledig gereviseerd door The Engineers Garage (BMW M en Alpina specialist) bij 164.485 KM t.w.v. EUR 6467,47 (factuur aanwezig).
- Prachtig in de lak nog, in de fantastische kleur Carbon Schwarz metallic, lak staat in de keramische coating.
Heeft in collectie gestaan.
Wij zijn alleen bemiddelaar, verkoop is namens particuliere eigenaar.
Wij werken op afspraak (dinsdag t/m zaterdag).
Graag tot ziens.
= Bedrijfsinformatie =
Onafhankelijk specialist in BMW:
- 1e eigenaar BMW's
- Onderhoud & reparatie met 17 jaar dealer-ervaring.
- Chiptuning
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie (2012 - 2018) | Dualisme
"Dualisme", is een mooie term voor twee tegenstrijdige zaken die toch één geheel vormen. Wat de nieuwe 3-Serie karakteriseert is dat de auto het onmogelijke zegt te combineren. Zo zou de nieuwe 3-Serie sneller en tegelijkertijd zuiniger zijn dan voorheen. Het comfort zou op een hoger niveau liggen, terwijl de auto ook sportiever is geworden. Tenslotte is de auto groter maar toch lichter geworden. Zulke beweringen vragen om een uitgebreide test...
De nieuwe BMW 3-Serie is sterk en zuinig, groter en licht, comfortabel en sportief. Echter: om een grotere doelgroep aan te spreken, is de 3-Serie minder uitgesproken dan voorheen.
Plus
- snel en zuinig
- sportief en comfortabel
- ruim en lichtgewicht
Min
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
Maakt de nieuwe BMW 3-Serie alle beloften waar? Is de auto tegelijkertijd sportief en comfortabel, sterk en zuinig, groter en toch lichter? Ja, ja en nog eens ja. Met een druk op de knop is de 3-Serie naar keuze Amerikaans comfortabel of juist Duits sportief. De prestaties zijn uitstekend, maar wie zich gedraagt kan ook zeer zuinig rijden met de 3-Serie. Tenslotte is de auto inderdaad een stuk gegroeid, zonder zwaarder te worden.
Toch is er ook een groot kritiekpunt: BMW was het eerste merk dat een lager verbruik met meer rijplezier wist te combineren, maar inmiddels doen alle andere merken dat kunstje na. Door comfort en sportiviteit te combineren is de 3-Serie minder een rijdersauto pur sang en slechts een uitstekende zakenauto. De puristen worden daarom teleurgesteld. BMW ziet dit echter heel anders: dankzij het veelzijdigere karakter zal de 3-Serie een nog grotere groep kopers aanspreken dan voorheen.