BMW IX Xdrive40 High Executive 77 kWh Skylounge Panoramadak / Harman Kardon / 22 LMV / Soft Close / Trekhaak

€ 60.900,-

Bouwjaar 03-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.204 km
Deuren 5
Kenteken N-697-TD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

BMW IX Xdrive40 High Executive 77 kWh Skylounge Panoramadak / Harman Kardon / 22 LMV / Soft Close / Trekhaak


€ 60.900,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.204 km
Deuren 5
Kenteken N-697-TD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ekris Zeist
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Blanckenhagenweg 22- 24
Postcode 3712 DE
Plaats Huis ter Heide
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6925872 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website ekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2022
Modelcode: I20

Technische informatie
Koppel: 630 Nm

Aandrijving
Actieradius: 436 km (416 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 495 x 197 x 170 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.340 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 3.010 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 150 kW

Interieur
Interieurkleur: Suite Castanea
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 631 min

Accu
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu snellaadvermogen: 150 kW

Interieur
Bekledingcode: SCIC

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:26
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:10
Bruikbare accucapaciteit: 66.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 327 km
Ingeschat verbruik: 25.17 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 324 km
Actieradius praktijk winter: 279 km
Verbruik praktijk zomer: 24.78 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.68 kWh/100km

Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de BMW iX ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Dit is een dealeronderhouden auto uit het bouwjaar 2022, hij heeft 30204 kilometer gelopen. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor! De krachtige motor geeft deze BMW uitstekende prestaties. Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Deze BMW iX heeft niet alleen verwarmbare voorstoelen, maar ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW iX | Op grote voet

BMW introduceert een reeks nieuwe elektrische auto's. De meest iconische daarvan is de "iX". Dat is niet alleen omdat de iX veruit de grootste is, maar ook omdat het model er op zijn zachtst gezegd bijzonder uitziet. De vormgeving is zo uitgesproken, dat er nauwelijks aandacht voor andere aspecten is. Daarom heeft Autozine de iX klein en bescheiden op de foto gezet om zich vervolgens op de overige kwaliteiten te concentreren.

Autotest | BMW iX Op grote voet

De BMX iX combineert innovatieve vormgeving met vernieuwende techniek. De elektrische aandrijflijn toont de expertise van BMW op dit vlak. Ook het dynamisch comfortabele weggedrag maakt de iX uniek.

Plus

  • uitmuntend weggedrag
  • superieur gevoel
  • innovatief concept

Min

  • onhandig klein dashboardkastje
  • onhandelbaar groot in de stad
  • belachelijke IconicSounds

Conclusie

De BMX iX is een reusachtige elektrische auto die zich bedient van controversiële vormgeving. Alles aan de iX is groot en juist de vormgeving moet dat maskeren. Dat lukt echter alleen met een lichte lakkleur in combinatie met donkere accenten. Dankzij de enorme buitenmaten is de binnenruimte riant.

De proefrit leert echter dat de iX veel meer kwaliteiten heeft! Naast de innovatieve vormgeving biedt de iX ook vernieuwende ergonomie en dat maakt het dagelijks leven makkelijker. Aan de aandrijflijn is merkbaar dat BMW al vroeg begon met elektrische auto's en nu een voorsprong heeft op fabrikanten die net beginnen. Dat blijkt allereerst uit de uitgekiende balans tussen actieradius, prestaties en prijs van de hier gereden "xDrive 40". Daarnaast benut BMW alle voordelen van elektrisch rijden met brutaal snelle acceleratie, een fluisterstil interieur en flexibele instellingen voor het terugwinnen van energie. Het weggedrag is samen te vatten als stabiel en tegelijkertijd uiterst comfortabel.

Kortom: ja, de iX leeft op grote voet, maar geeft daar grootste kwaliteiten voor terug.

Deel deze advertentie