![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.193 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-284-VG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 23.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.193 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-284-VG Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Poelgeest Amersfoort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruimtevaart 2 |
Postcode | 3824 MX |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4621500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.van-poelgeest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2022
Modelcode: I01
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aandrijving
Actieradius: 359 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 401 x 178 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.710 kg
Accu
Accu: 42 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 18 minuten
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder vernasca dark truffle
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BMW Premium Selection
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 42 min
Uw ultieme rijbeleving staat hier te wachten. Ervaar het dus zelf: BMW maakt rijden geweldig. De fluisterstille elektromotor zorgt voor een serene rijervaring. Als u nog nooit een elektrisch bediend glazen panorama dak hebt gehad, is dit echt een ontdekking. Licht, lucht en ruimtelijk gevoel maken elke rit tot een feest. Helemaal in dit fraaie lederen interieur. Deze BMW i3 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze BMW profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Overzicht, informatie en functionaliteit: dat biedt het digitale dashboard. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning en DAB ontvangst.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning.
Elektrisch rijden: kenners weten waarom. Bel ons voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW i3 | Pionieren zonder zorgen
Razend enthousiast, lyrisch, bijna verliefd was de testredacteur na de eerste kennismaking met de BMW i3. Van nature is een elektrische auto al stiller, sneller, comfortabeler en natuurlijk schoner dan een auto met verbrandingsmotor. De i3 voegt daar ook nog eens een "premium" uitstraling aan toe, zodat elektrisch rijden pure verwennerij wordt. Net als andere elektrische auto's wordt de i3 ook geplaagd door een beperkte actieradius. Daar zou de nieuwe variant met "range extender" een oplossing voor moeten bieden.
![Autotest | BMW i3 Pionieren zonder zorgen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3739/bmw-i3-range-extender-60-ah.jpg)
De BMW i3 is veel meer dan een elektrische auto. Het is een BMW! En dat betekent ongekend rijplezier en premium kwaliteit. Bovendien is de i3 te voorzien van een benzinemotor, goed voor 100 km reserve
Plus
- minder beperkingen dankzij range extender
- uitstekende rijeigenschappen
- Overtuigend premium-gevoel
Min
- Matige beenruimte achterin
- A-stijl hindert zicht (afhankelijk van postuur bestuurder)
Conclusie
De i3 is BMWs compacte, elektrische auto. Zoals mag worden verwacht van BMW, staan de rijeigenschappen op een hoger niveau dan bij een doorsnee elektrische auto. De uitrusting is, met de juiste optie-pakketten, compleet en vooruitstrevend. Daarbij heeft BMW de i3 vanaf de basis als elektrische auto ontworpen, met als resultaat dat de binnenruimte optimaal bruikbaar en toegankelijk is.
De gewone i3 legt in theorie 190 km af op een volle accu. Reken in de praktijk op zo'n 150 km en bij koud weer of een sportieve rijstijl op 100 km. Omdat zo'n beperkte actieradius zorgen geeft, is de i3 voortaan ook leverbaar met range extender. Deze hulpmotor zorgt voor 100 km extra actieradius, waarmee de angst voor leegrijden wordt weggenomen en de auto breder inzetbaar is.