Bouwjaar | 04-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.021 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K2-18-40 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.021 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K2-18-40 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iAuto.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gelderlandhaven 2Y |
Postcode | 3433 PG |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 121 kW (165 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 46 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 187 x 150 cm
Wielbasis: 298 cm
Inhoud laadruimte: 430 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,9 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Leaseprijs: € 595 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Direct van de 1e eigenaar en volledig dealeronderhouden BMW 520e met de krachtige en zuinige Plug-in hybride motor met een gecombineerd vermogen van 150kW / 204pk. In de zeer luxe High Executive uitvoering met het elektrisch bedienbare panoramadak en de elektrisch wegklapbare trekhaak en daarnaast zeer veel andere opties, onder andere: Virtual cockpit Proffesional, origineel navigatiesysteem proffesional, elektrisch bedienbare voorstoelen met geheugen, Softclose, parkeersensoren voor en achter met parkeerhulp en de achteruitrijcamera, LED verlichting, 4-zone climate control, Dakbekleding Antraciet (BMW Individual), stoelverwarming en stoelkoeling, ambienteverlichting interieur, DAB radio, App-connect (Apple CarPlay/Android), automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, origineel alarmsysteem, licht- en regensensor, luchtvering, zwarte glans (piano)lak interieur afwerking, elektrische stuurkolom, extra getinte ramen achter en een draadloze telefoonlader. Deze BMW wordt geleverd inclusief 12 maanden BOVAG garantie, zonder meerprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 5-Serie (2010 - 2016) | Vijf voor drie
"Het is vijf voor twaalf, er moet nu echt iets gebeuren", roepen de politiek en milieuorganisaties. De autobranche gehoorzaamt en bouwt steeds zuinigere auto's. Voor echte autofanaten lijkt dat slecht nieuws. De nieuwe aanpak brengt echter onverwachte voordelen met zich mee. Zo is er nu een nieuw instapmodel van de BMW 5-Serie dat dankzij alle brandstofbesparende maatregelen in een veel lagere prijsklasse valt. Een 5-Serie voor de prijs van een 3-Serie, kan dat echt?
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. Net als iedere andere 5-Serie is de 518d ruim en comfortabel, maar de prestaties zijn beduidend minder.
Plus
- zuinig
- comfortabel en toch dynamisch
- beschaafde uitstraling
Min
- motor nadrukkelijk hoorbaar
- matige prestaties op hoge snelheid
- matige ruimte achterin
Conclusie
De 518d is het instapmodel van de BMW 5-Serie. En wie de prijslijsten goed bestudeert ziet dat voor ditzelfde bedrag ook een rijk aangeklede 3-Serie te koop is. Een proefrit leert dat de 518d niet de grandeur van de andere 5-Series biedt. Het echte verwennen blijft uit. Voor hetzelfde geld biedt een dikke 3-Serie zowel een rijkere uitrusting als meer rijplezier.
De 5-Serie blijft echter superieur als het gaat om uitstraling, ruimte en comfort op de lange afstand. De bescheiden dieselmotor en de slimme techniek zorgen voor bescheiden prestaties, maar ook voor een laag verbruik. Bovendien is de 518d in de praktijk even zuinig als in theorie. Dat maakt de 5-Serie bereikbaarder voor een grotere groep kopers en dat maakt de auto politiek correcter is dan ooit tevoren.