BMW 3-Serie gt Gran Turismo 340i High Executive. Panodak | Head Up
€ 36.900,-
Bouwjaar | 14-03-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.268 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-719-LK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.268 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | X-719-LK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf W. van Putten |
Contactpersoon | Wouter van Putten |
Adres | Zwarte Goorderweg 4 |
Postcode | 3836 PD |
Plaats | Stoutenburg Noord |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 451505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanputten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 183 x 151 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.230 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Deze 340i Gran Turismo staat bekend om zijn grote hoeveelheid ruimte en hierdoor is het een zeer praktische auto!
In deze heerlijke M-Sport uitvoering met de alom geprezen 6 cilinder (zes-in-lijn) wordt iedere rit een feest!
De kracht en souplesse van deze motor zijn onovertroffen. Het betreft een zeldzame achterwiel aangedreven versie.
Deze krachtpatser is bomvol opties. Highlights zijn het glazen panoramadak, headup display, camera, stoelverwarming en elektrisch opklapbare achterspoiler.
Laatste onderhoudsbeurt gehad in mei 2023.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor de beste kwaliteit foto's en reviews.
Alle getoonde prijzen zijn netto meeneemprijzen.
Om u een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden voor garantiepakketten kunt u het beste even contact met ons opnemen.
Ondanks dat wij advertenties met de grootste zorg samenstellen zijn wij niet aansprakelijk voor druk en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 3-Serie GT | Groter is beter
Speciaal voor de Chinese markt heeft BMW een verlengde versie van de 3-Serie ontwikkeld. In Europa zou zoiets als potsierlijk of grotesk worden aangemerkt, maar in China is groter altijd beter. Toch zag BMW ook in Europa ruimte voor een extra variant op de 3-Serie. Op basis van de verlengde 3-Serie werd voor Europa de "3-Serie GT" ontwikkeld. Daarbij gaat het niet alleen om de extra ruimte, maar om het onderscheidende uiterlijk.
De BMW 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De GT biedt minder dynamiek en meer comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim, ook achterin
- grootser en comfortabeler dan een gewone 3-Serie
Min
- stil, maar mag stiller
- sterke, maar toch tamme dieselmotor
- pas echt compleet met (kostbare) opties
Conclusie
In China is groter altijd beter en speciaal voor die markt ontwikkelde BMW een 3-Serie met verlengde wielbasis. Voor Europa is er de 3-Serie GT die diezelfde langere wielbasis combineert met een hogere daklijn en een vloeiende, coupé-achtige achterzijde.
De GT bedient zich van dezelfde motoren en dezelfde techniek (uitrusting en veiligheid) als iedere andere 3-Serie. Vanwege het hogere gewicht zijn de prestaties iets minder en ligt het verbruik iets hoger.
De 3-Serie GT is in de eerste plaats bedoeld voor kopers die zich willen onderscheiden van de massa. Toch rijdt de GT ook anders dan een gewone 3-Serie. De langere wielbasis en het zachtere onderstel geven de GT een minder op dynamiek en meer op comfort gericht karakter. De BMW 3-Serie GT bewijst daarmee dat groter in vele opzichten beter kan zijn.