Bouwjaar | 09-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XL-444-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.501 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XL-444-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Groot Veenendaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 46 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 529652 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodegroot.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: F20 (5), F21 (3) LCI
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.280 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De prijs van deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en BOVAG garantie bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Kijk op www.autodegroot.nl of bel 0318-529652 voor meer informatie over onze afleverpakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.