vorige 386 van 1.377 volgende

Audi Q8 55 TFSI Quattro Pro Line S Pano - B&O - RS-Zetels

€ 84.895,-

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.001 km
Deuren 5
Kenteken X-178-LF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q8 55 TFSI Quattro Pro Line S Pano - B&O - RS-Zetels


€ 84.895,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.001 km
Deuren 5
Kenteken X-178-LF Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam PUUR Automotive Leusden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hamersveldseweg 14
Postcode 3833 GP
Plaats Leusden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4941243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.puurleusden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2019 - mrt 2022

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.080 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 247 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

= Bedrijfsinformatie =

Leuk dat jij een auto hebt gezien bij PUUR Leusden Automotive, waarbij passie voor auto's & techniek hoog in het vaandel staan. Bij PUUR doen we eerlijk en transparant zaken, hebben we persoonlijk contact en zorgen we voor plezier tijdens de aankoop van jouw nieuwe auto!

Deze auto voldoet aan het PUUR-keurmerk, dit houdt in dat al onze auto's een grondige voorinspectie ondergaan. Enkele kernpunten van deze voorinspectie zijn:
* Geen noemenswaardig schadeverleden
* Onderhouden volgens fabrieksvoorschriften
* Geur & rookvrij

Hoe wil jij jouw nieuwe auto geleverd hebben? Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:

PUUR-gekeurd [ GRATIS ] : 3 maanden garantie, technische voorinspectie, minimaal 6 maanden APK, schoon opgeleverd
PUUR-onderhouden [ € 995,- ]: 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, poetsbeurt interieur / exterieur, halve tank brandstof
PUUR-passie [ € 2.495,- ]: 12 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, lakcorrectie (polijstbehandeling) met glascoating, volle tank brandstof

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie