Bouwjaar | 14-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-661-RZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 89.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.853 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-661-RZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PUUR Automotive Leusden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hamersveldseweg 14 |
Postcode | 3833 GP |
Plaats | Leusden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4941243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.puurleusden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2020 - jun. 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 280 kW (381 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 280 kW (381 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 512 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
CO2-uitstoot: 69 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Leuk dat jij een auto hebt gezien bij PUUR Leusden Automotive, waarbij passie voor auto's & techniek hoog in het vaandel staan. Bij PUUR doen we eerlijk en transparant zaken, hebben we persoonlijk contact en zorgen we voor plezier tijdens de aankoop van jouw nieuwe auto!
Deze auto voldoet aan het PUUR-keurmerk, dit houdt in dat al onze auto's een grondige voorinspectie ondergaan. Enkele kernpunten van deze voorinspectie zijn:
* Geen noemenswaardig schadeverleden
* Onderhouden volgens fabrieksvoorschriften
* Geur & rookvrij
Hoe wil jij jouw nieuwe auto geleverd hebben? Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:
PUUR-gekeurd [ GRATIS ] : 3 maanden garantie, technische voorinspectie, minimaal 6 maanden APK, schoon opgeleverd
PUUR-onderhouden [ € 995,- ]: 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, poetsbeurt interieur / exterieur, halve tank brandstof
PUUR-passie [ € 2.495,- ]: 12 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk keuring, lakcorrectie (polijstbehandeling) met glascoating, volle tank brandstof
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.