Bouwjaar | 16-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-652-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-652-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Import Garant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 3 |
Postcode | 3751 LT |
Plaats | Bunschoten Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7853506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoimportgarant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.740 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bent u nog niet overtuigd van deze bijna nieuwe auto? (ENGLISH BELOW)
Meer informatie en foto's vindt u op www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, of kom gezellig langs op de Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg voor een proefrit en/of bezichtiging!
Inruil is mogelijk!
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's toesturen via een bericht + de km stand en kenteken, of u kunt deze informatie mailen naar info@aigautomotive.nl
Heeft u interesse of een vraag?
Bel of mail ons! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) of info@aigautomotive.nl)
Wij zijn: RDW Erkend
&
Rekenen geen aflever kosten voor het afleveren van deze bijna nieuwe auto.
Wij leveren deze auto af als nieuw in onze showroom of bij u op locatie.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en AIG Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en veiligheid van de verstrekte informatie.
Still not convinced about this almost new car?
You can find more information and pictures at www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, or drop by at Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg for a test drive and/or a viewing!
Trade-in is possible!
For a quotation of your trade-in car, please send us pictures via a message + mileage and registration number, or you can e-mail this information to info@aigautomotive.nl.
Are you interested or do you have a question?
Call or mail us! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) or info@aigautomotive.nl)
We are: RDW Approved
&
Do not charge delivery costs for the delivery of this almost new car.
We deliver this car as new in our showroom or at your location.
This advertisement and its contents have been compiled with the utmost care. However, it is possible that the advertising text used may mention certain options and/or accessorie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.