Bouwjaar | 31-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-382-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JS-382-R Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Inzoeven Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Manitobadreef 6C |
Postcode | 3565 CH |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.inzoeven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken
4 x Nieuwe velgen met hankook banden.
Deze Audi Q7 komt uit 2015, werd geleverd van 01-06-2015 tot 31-08-2018 en kostte toen € 98.970,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 200 kW (272 PK) en een cilinderinhoud van 2967 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 234 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 2035 kg. De APK is geldig tot 20-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 707,58 per kwartaal.
Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Audi Q7 een auto voor jou. De automatische transmissie en de zescilinder motor maken het autorijden snel en comfortabel. Dankzij de automatische luchtvering behoudt u altijd een comfortabele rit, ongeacht de staat van het wegdek. Superieur rijgedrag onder moeilijke omstandigheden? Laat dat maar aan de vierwielaandrijving over! En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen brengen uw handen, vingers en lichaam snel weer op temperatuur. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Natuurlijk behoren trekhaak elektronisch wegklapbaar, 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, trailer assistent en aluminium dakrailing ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto zorgt voor een groter gezichtsveld en helpt de dode hoeken te elimineren. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Met electroni
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.