Bouwjaar | 20-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 61.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.650 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gebroeders Goudzwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Overeem 5b |
Postcode | 3927 GH |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25100687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gebroedersgoudzwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Ledig gewicht: 2.050 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Net binnen gekregen!
Het nieuwe model Audi Q5 55 TFSI e Quattro S Line 367PK met nagenoeg ALLE bestelbare opties. Bouwjaar 2021 met slechts 29.500km in Mythoszwart metallic met zwart optiek, rechtstreeks aangekocht bij de officiële Audi dealer in Duitsland!
Zéér compleet geconfigureerd! Voorzien van luchtvering, Bang & Olufsen, een groot glazen panoramadak, head-up display en de meest luxe elektrisch verstelbare lederen zetels met massage! De glans zwarte sierlijsten maken het interieur helemaal af.
Daarnaast ook aanwezig: apple carplay, cruise control, lane assist, keyless entry èn zelfs een bekerverwarmer/verkoeler. Werkelijk helemaal afgeladen met opties, zo vol zien we ze zelden.
Dealer onderhouden, afkomstig van de eerste eigenaar en nog in smetteloze staat.
We hebben 22 inch performance velgen gemonteerd, dit is een velgen voorbeeld en maakt de Q5 hélemaal af. Deze zijn tegen scherpe meerprijs leverbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk een uitgebreide fotoreportage op onze website.
Hebben wij uw interesse gewekt? Hartelijk welkom in Renswoude!
Alvast sfeer proeven? Neem eens een kijkje op Instagram/Facebook @gebroedersgoudzwaard !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.