Audi Q5 55 TFSI e quattro S-line / Panorama-dak / leder-alcantara / Led-matrix

€ 43.740,- incl. BTW

Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.907 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSI e quattro S-line / Panorama-dak / leder-alcantara / Led-matrix


€ 43.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.907 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Liesbosch Verkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 9J
Postcode 3433 NP
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedeliesbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): 12 maanden Bovag: 12 maanden Bovag garantie inclusief
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt

Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. De uitgesproken S-Line styling voegt een reeks sportieve accenten aan de vormgeving toe. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. U zult maar een handje tekort komen bij het inladen... dan is de elektrisch bedienbare achterklep een uitkomst. En wat een heerlijk vrij gevoel geeft dat elektrisch bediende glazen panorama dak! Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen, die bovendien zijn uitgerust met massagefunctie. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. Ook warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.

Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Het is veiliger om altijd uw ogen op de weg te houden en uw handen aan het stuur; daarom is dit voertuig uitgerust met een audiosysteem met DAB-ontvangst en een navigatiesysteem dat kan worden bediend via het stuurwiel of spraakbediening. Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. U rijdt ook v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie