Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 50.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gebroeders Goudzwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Overeem 5b |
Postcode | 3927 GH |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25100687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gebroedersgoudzwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 53 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Schitterende Audi Q5 55 TFSI e quattro Competition S-Line 367PK van 2021 met 71.500km. Unieke kleur! Manhattangrijs metallic, méga vet in combinatie met de zwarte details. Zeer compleet! Als kers op de taart verlengde fabrieksgarantie op de gehele auto tot juni 2025.
Rechtsreeks aangekocht bij 1 van onze vaste Audi dealers in Duitsland. Afkomstig van de eerste eigenaar, altijd volledig dealer onderhouden en nog in zeer nette staat!
Voorzien van luchtvering, zwenkbare trekhaak, prachtige elektrisch verstelbare nappa-lederen zetels met verwarming, een panoramadak, matrix koplampen, dynamische knipperlichten voor en achter, geperforeerd afgevlakt lederen stuurwiel met schakelmogelijkheid, dodehoekdetectie, volledige climate control, 360 graden camera, cruise control, keyless entry enz.
We hebben 22 inch Performance velgen met Hankook Ventus S1 EVO3 SUV zomerbanden gemonteerd, deze maken de Q5 helemaal af en kunnen tegen een scherpe meerprijs geleverd worden.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk een uitgebreide fotoreportage op onze website.
Hebben wij uw interesse gewekt? Hartelijk welkom in Renswoude!
Alvast sfeer proeven? Neem eens een kijkje op Instagram/Facebook @gebroedersgoudzwaard !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.