Bouwjaar | 12-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.439 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lias Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Patrimoniumlaan 44A |
Postcode | 3904 AE |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16067067 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 167 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 2.620 kg
GVW: 4.625 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Deze Audi Q5 3x S-LINE Quattro Competition 50 TFSI e in de kleur Nardo Grey komt uit 2021, werd geleverd van 01-08-2020 tot 31-03-2021 en kostte toen € 84.295,-
De Audi is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 185 kW (252 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc.
De Audi Q5 is een populaire keuze in onze premium SUV-segment. Audi biedt twee krachtige hybride varianten aan: de Q5 50 TFSI e en de Q5 55 TFSI e.
Aandrijving; De Q5 55 TFSI e heeft een krachtiger systeem. Hier wordt dezelfde 2.0-liter turbobenzinemotor gecombineerd met een krachtigere elektromotor waardoor het totale vermogen stijgt tot ongeveer 367 pk en 500 Nm koppel. Dit vertaalt zich in nog betere prestaties en respons.
Elektrisch rijbereik; De Q5 55 TFSI e heeft een vergelijkbaar elektrisch rijbereik van 62 kilometer omdat de batterijcapaciteit gelijk is.
Laden; De auto is eenvoudig op te laden via een standaard stopcontact met behulp van de meegeleverde laadkabel. Dit is ideaal voor dagelijks gebruik zoals woon-werkverkeer. Als u thuis een wallbox met een capaciteit van bijvoorbeeld 7.4 kW hebt geïnstalleerd kan de Audi Q5 hybride met een lege batterij in ongeveer 2.5 tot 3 uur volledig worden opgeladen. De maximale laadvermogen van de Audi Q5 hybride is 7.4 kW (AC-laden). Dit is een typische laadsnelheid voor veel thuiswallboxen.
Het gebruik van een laadpas of -app maakt het betalen voor het opladen eenvoudig en handig. Het is gemakkelijk om laadsessies bijhouden en de kosten in de gaten houden.
Uiteraard zijn er ook op deze Audi Q5 vele opties aangevinkt zoals; Panoramadak, Massage stoelen, NIGHT pakket twv €2.870, Area View / 360 Camera, B&O / Bang & Olufsen Surround Soundsysteem, stoelverwarming voor en achter S-Tronic, Virtual dash, Carplay, Keyles en go, Matrix LED koplampen, Matrix Led achterlampen, Dynamische knipperlichten, Black Pack / Zwart optiekpakket, Audi drive select, elektrisch bedienbare achterklep, Luchtvering, Blindspot assist, Efficiencyassistent, F1 schakelflippers, RVS S-line instaplijsten incl. LED verlichting, Audi pre sense, Audi side assist, Audi active lane assist, regensensor, elektrische stoelen, sfeerverlichting, Hooggl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.