Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro HUD|Pano|Luchtv|Trekhaak|B&O

€ 43.950,-

Bouwjaar 16-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.932 km
Deuren 5
Kenteken S-965-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 quattro HUD|Pano|Luchtv|Trekhaak|B&O


€ 43.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 116.932 km
Deuren 5
Kenteken S-965-JJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Lopik B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Copenweg 37
Postcode 3411 NX
Plaats Lopik
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39442501 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumlopik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R21
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 189 x 164 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze Audi Q5 biedt alles wat u van een auto verlangt. Stijlvolle sportiviteit in uitstraling komt van de S-Line styling. Dankzij de zescilinder motor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Wat bij sommige auto's pure luxe is, heeft deze gewoon aan boord: het elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. De meegeleverde stoelverwarming zorgt in no time voor een behaaglijk gevoel als het buiten koud is. Deze Audi Q5 heeft als extra een uitstekende luchtvering. Een groot plezier voor inzittenden en bagage. Ook op de achterbank kunnen passagiers zichzelf snel opwarmen dankzij de achterbankverwarming. Daglicht bij nacht? De koplampen met matrix LED-verlichting zorgen ervoor. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. De 360 graden camera op deze auto wordt verzorgd door vier geavanceerde camera's. Het biedt garantie van uitstekende beeldkwaliteit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem met harde schijf. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor horen tot de voorzieningen op deze auto.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q5 samen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Met voorzieningen als head-up display, dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, frontale botsbescherming en bandenspanningcontrolesysteem, bent u a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie